vineri, 1 iunie 2018

Gastro- Street Food & More a.k.a. baietii care m-au convins sa scriu despre Urban Grill Fest

    Mai stiti articolul trecut despre Bookfest 2018 si ca spuneam ca anul asta s-a intersectat cu Urban Grill Fest? Ati ghicit, e timpul sa vorbesc despre mancare...si ca sa ne intelegem de acum, Food Truck Festival ( 25-28 mai ) si Urban Grill Fest ( 31 mai-3 iunie ) nu sunt unul si acelasi eveniment ( da, si eu am avut socul asta ).
    Dupa ce am iesit din pavilion cu sacose de carti si dupa ce am cumparat jumatate de hectar de levantica ( poate exagerez, poate nu ), am ajuns la concluzia ca ne este foame ( stiu ca sunt Capitanul Evident pana aici, nu ma judecati ).
    Asa ca dupa o invarteala de vreo jumatate de ora, ne-am dat seama ca nu iese fum pentru ca a luat foc vreo umbrela de la caldura, ci pentru ca exista gratare langa acele umbrele.
    Prima data am ajuns la Bogdan de la Texas Brothers Barbeque, si inca imi pare rau ca nu am incercat nimic de la el, pentru ca totul suna bestial. In lipsa de burger de pui, el ne-a trimis la baietii de la Gastro- Street Food & More, care sunt jos-palaria.
   Au fost amabili, super igienici ( manusi, sort, toate alea ), prietenosi, iar mancarea a fost facuta pe loc, foarte proaspata si gustoasa...mega gustoasa.
   Dupa devorarea burgarilor, normal ca m-am intors, am stat de vorba putin cu ei, dar nu destul ( sunt cateodata foarte desteapta si nu pun mai multe intrebari care sa ma ajute intr-un viitor articol ) si am aflat ca sunt din Sibiu si ca au fost la destul de multe evenimente, printre care Sunset Festival din Vama Veche, Cluj-Napoca Motor Show, Targul de Craciun din Șelimbăr ( Sibiu ), Food Truck Festival si nu in ultimul rand, Urban Grill Fest, ambele la Romexpo.
   Sper sa mai dau de ei pe undeva si poate atunci fac si eu rost de mai multe raspunsuri, pentru ca vreau sa stiu povestea din spatele dubitei negre si a mancarii gustoase.
   Ii puteti gasi la https://www.facebook.com/gastrostreetfood/
   Si pe cei de la Texas Brothers Barbeque aici:https://www.facebook.com/Texas-Brothers-Barbeque-440225096424986/
   
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu