luni, 31 iulie 2017

#Vama Veche vibes

         Heyyy guys!!!!
       Stiți sau nu, eu sunt din București, dar pe perioada verii devin "fata noua din Costinești ", pentru ca ai mei au pensiune acolo. Asa ca m-am gândit sa iau pulsul acestei statiuni mici, dar boeme, care a
captat tinerii si s-a dezvoltat atat in ultimii ani.
O poza artistica cu "La Canapele Party" ( arhiva personala)
       Am luat pulsul in trei etape, odata in iunie, la inceputul lui iulie si acum cateva zile. Dimineata, la pranz si seara.
       Prima data, Tiut m-a tarat in Vama pentru o zi a fetelor ( daca ne excludem tatii, care au fost prezenti mai mult sau mai putin ) si am fost placut impresionata. Pe langa plaja curata ( pe care poti fi lins si impuns de Goldeni Retrieveri ocazional ), strada principala pe care sunt toate tarabele, pline de fel de fel de suveniruri, in mare parte facute manual, sau specifice ( cum sunt salvarii de care m-am indragostit iremediabil ), muzica care NU ESTE in niciun caz MANEA sau POPULARA ( am alergie la genurile astea, sorry ), mancarea buna si destul de ok la pret.
       Tura a doua am facut-o intr-o oarecare viteza, iar matusa mea draga si scumpa a dus un adevarat razboi cu mama, care nici nu voia sa auda de salvari, si l-a castigat, ajutandu-ma astfel sa-mi iau prima pereche superba pe care o port cu drag.
       A treia oara, cred ca a fost cea mai tare vizita. A fost mai "spirituala", daca vreti. M-am plimbat la asfintit pe faleza de langa plaja si am vazut toate locurile care, dupa mine, dau farmec statiunii, cum sunt "Acolo", "Expirat" sau "La Canapele". Am facut poze si am fost pozata. Am intrebat si am fost intrebata.
Alta poza artistica cu o parte din  "Acolo" (arhiva personala)
       M-am indragostit de oameni. Tipa draguta care face inele din sarma si pietre semipretioase si care ne-a suportat toate intrebarile despre lucrurile pe care le vindea. Baietii prea prietenosi de la shaorma care incercau sa se bage in seama cu Tiut si cu mine. Tipul de la trambuline care nu parea plictisit de viata cand imi dadea un prieten de familie in draciile alea. Turistii care ne-au rugat sa le facem o poza si care ne-au facut o poza. Oamenii care se jucau cu focul ( la propriu ) si care creau o atmosfera magica. Pana si betivii cu pancarta care voiau sa-ti "fure" un ban.
       Nu stiu daca Vama are numai parti bune, nu stiu daca e potrivita pentru a-ti petrece tot concediul acolo, dar e perfecta pentru plimbari, pentru oamenii care vor putin mai multa liniste si ceva mai diferit.
       Eu va pot spune sincer ca am fost cucerita de atmosfera de acolo si ca locul asta ma relaxeaza de cum ajung.


         Voi ati fost in Vama? Ce parere si experiente aveti?

2 comentarii:

  1. La anu merg și eu..nu contează unde i-au toate plajele la rand😂..dar îmi trebuie și mie gașca..s-o te-as ruga foarte mult dacă e sa vb și sa vedem dacă ne vedem la mare..cu siguranță că o să ne vedem😅!

    RăspundețiȘtergere