sâmbătă, 17 decembrie 2016

Idei de cadouri de Craciun


             Mai este o saptamana pana la Craciun, si poate ca unii dintre voi au mers deja sa ia cadourile de Craciun pentru cei dragi, unii poate ca sunt pe la a treia tura prin magazine, pentru ca nu sunt in stare sa ia totul deodata, ca si mine, dar altii sigur nu au idee ce cadouri sa faca anul asta si, cel mai probabil o sa se panicheze prin Ajun, nestiind cum sa rezolve lucrurile si sfarsind prin a lua niste daruri care nu se potrivesc persoanelor pentru care le sunt destinate.
            Nici eu nu sunt experta, pentru ca, sa fim seriosi, cine este? Dar, mai jos, voi incerca sa va dau cateva idei, pe baza caracterului persoanelor carora incerc sa le iau eu cadouri, si, mai mult ca sigur,  veti gasi ceva dragut, indiferent de buget:
     → Gasca  ( prietenii aia buni care iti sunt ca familia si cu care, cel mai probabil, iti vei petrece Craciunul ) :
           Aici, am trei fete si doi baieti, caractere total diferite:
               Pentru "Micuta mea prietena", care imi este ca o sora, am ales sa ii iau o carte numita "Love and Gelato", are actiunea in Toscana si e o carte frumoasa de dragoste, perfecta pentru pasionata mea de Italia:
 
               Pentru "Sefa", care ma scoate mereu din bucluc la scoala si nu numai, m-am gandit la ceva"finut", la fel ca ea, un pandantiv din sticla lucrat manual, in care isi poate pune parfumul preferat:
 
               Pentru Tiut, care ma face sa rad de rasul ei, care ma alearga pentru ca alerg si fara de care temele chimie nu ar fi la fel, m-am gandit ca o carte haioasa, care sa ii dea idei noi de traznai, ceva dulce si un glob pufos/breloc de chei ar fi perfecte ( aveti doar cartea, deoarece restul sunt la latitudinea voastra, doar ca as recomanda ca globul sa fie din material textil, ca sa nu se sparga):
               Pentru "Poetul" neinteles, care are unele dintre cele mai misto bratari barbatesti pe care le-am vazut, m-am gandit ca o ciocolata cu Oreo, pentru ca, sa fim seriosi, e Oreo si un parfum intr-un ambalaj fancy sunt perfecte:

                Pentru "Surior", pe care l-am amenintat cu o alta carte pe care probabil nu o va citi curand, am ales sa ma reorientez spre un pulover calduros, care sa il acompanieze in noua lui pasiune pentru camasi:
     →  Familia (care e formata, cel putin, in cazul meu, din o mama ultra-protectiva si stresata si din un tata care asculta muzica veche in masina):
                 Pentru mama, pe care o iubesc din inima, dar pe care imi vine sa o dau afara din cabina de proba, atunci cand nu intelege moda din ziua de azi, vesnica Agatha Christie, pe care o colectioneaza si un ceai negru, perfect pentru zilele reci si amortite de iarna, sunt niste cadouri nemaipomenite:

                Pentru tata, care m-a fascinat cu pasiunea lui despre masini vechi si trupa Queen, dap, ati ghicit, un album al acestei trupe, perfect pentru ascultat in masina:
 
              Cam aici m-am oprit eu cu cadourile anul asta, stiu, imi place sa daruiesc carti, e defectul meu, dar puteti oricand sa va uitati prin magazine dupa alte idei, cum ar fi plusuri (pentru ca Tiut zice ca niciodata nu dau gresi, indiferent de varsta) sau lumanari parfumate, ori alte chestii care miros bine prin casa.
              De asemenea, cadourile DIY sunt la mare moda, si anul trecut, cel putin, am dat o groaza de bombe de baie si briose dragute, care au primit numai aprecieri.
              Inca un amanunt important, nu uitati ambalajul. Stiu vorba "Nu judeca o carte dupa coperta.", dar, credeti-ma, o hartie de impachetat festiva, o funda mai mare decat cutia in sine si o felicitare fac o diferenta enorma. Mai ales felicitarea. Faceti-o singuri, puneti-va gandurile bune si multumirile adresate persoanei dragi acolo, fiti sinceri.
 
              Astea fiind zise, ma bucur ca ati citit si acest articol, si, sunt curioasa, voi ce cadouri le faceti anul asta oamenilor din viata voastra ?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu