vineri, 2 decembrie 2016

Tradiții de Crăciun

Poate vă așteptați sa va împărtășesc rețete de sarmale și de cozonac. Greșit,  însă.
        De trei ani, eu și prietena mea cea mai buna avem o tradiție:în vacanta de 1 decembrie ne dăm întâlnire într-un mall hotărâte și bucuroase să "vanam" cadourile perfecte pentru cei dragi și pentru noi.Poate că vi se pare devreme pentru cadouri, dar noua ni se pare perioada perfecta pentru asta.
       Anul asta a fost puțin diferit. În parte pentru că am schimbat mall-ul, in parte pentru că eram stresate din cauza faptului că nu știam cum o să ne dăm cadourile, pentru că cel mai probabil nu ne vom întâlni de Crăciun, în parte pentru că e primul decembrie după ceva timp în care nu ne vom vedea în fiecare zi.
      Mă rog.După vreo șase ore de învârtit prin magazine,în care m-a pus să probez o grămadă de bluze care mi-au plăcut mai mult sau mai puțin, dupa o oră de bârfe la o cafenea și după câteva poze cu animale de pluș  (suntem fete, am văzut vulpi și pinguini de plus gigantici, nu ne judecați. Prea mult.  ), am ajuns în Cărturesti.
        Eu sunt o cititoare convinsă, nu trece o săptămână în care să nu citesc, așa că vă dați seama ca atunci când am ajuns acolo, eram extaziata.Ma rog, după o grămadă de cărți de Crăciun, ediții superbe ale clasicilor englezi și ceva Harry Potter, pentru că, nu-i asa?, niciun  Crăciun fără J.K.Rowling, ne-am luat cărți una alteia, care nu aveau nici o legătură cu sărbătorile de iarnă, dar pe care le-am împachetat festiv și am scris felicitari drăguțe la o pauza de cartofi prăjiți, pe care ne-am chinuit să le lipim de cadouri.
      Și ce credeți?După ce am terminat,am jurat pe degetul mic că nu le deschidem până la Crăciun și am făcut schimb.Ce?Vremurile disperate cer măsuri disperate.
        A fost o zi absolut superbă, și ca de obicei, compania prietenei mele a fost terapeutică pentru mine.

         Voi ce tradiți de Crăciun care nu intra in "normal" aveți ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu