joi, 1 decembrie 2016

O petrecere nu chiar asa reușită

          Acum câteva zile a fost ziua mea de naștere. Mă rog, toate bune și frumoase, urări și telefoane, mesaje și vizite neplanificate, și ca majoritatea oamenilor, am plănuit o ieșire cu prietenii în oraș.
          Datorită, sau din cauza tezelor, m-am gândit ca ar fii drăguț să ieșim în perioada asta de mini-vacanta, și în cursul zilei de 1 decembrie(ce mai patrioți, nu?😂), am ajuns pe la un Starbucks cu gașca.
           Eu, una, sunt o persoană care ține enorm la prieteni, dar îi alege greșit. Vorba unui prieten "Poți avea doar doi-trei prieteni și o grămadă de cunoștințe ."
           Revenind, ne-am adunat cu toții, unii mai târziu decât alții, și a început dezastrul. Un băiat încerca să iasă din friend-zone-ul prietenei mele cele mai bune și o făcea pe o tipă pe care am cunoscut-o mai bine anul ăsta și pe care o consider prietena buna, grasă, deși nu era cazul. Colega mea de banca era acolo numai pentru cafea, o alta prietena era încântată că s-a împăcat cu iubitul ei și numai despre asta vorbea, doi tipi se jucau un joc tâmpit pe telefoane, iar "suriorul" meu (cel mai bun prieten al meu băiat) era izolat într-un colț al mesei.
           Apoi, tot tipul cu friend-zone-ul, a început sa vorbească cu "suriorul" și un alt  băiat să meargă la el pentru un fel de petrecere în pijamale a băieților, iar apoi a început să zică că se grăbeste și așa mai departe. Până la urmă, au lăsat-o baltă, dar nu mi s-a părut ok să facă o fază din asta.
          Problema mea nu e că voiau să plece, problema mea era că prietenii adevarati sunt acolo unii pentru alții atunci când se întâmplă ceva important, cum ar fi că unul dintre ei și-a deschis un blog și poate vrea un sfat și încurajări, nu priviri sceptice și ignoranță, problema mea e că prietenii adevărați ascultă în măsura în care sunt ascultați.
          Cum rezolv asta?Cum rezolv grijile și gândurile rele pe care mi le fac din cauza așa-zișilor prieteni?Voi cum ați proceda?
        

4 comentarii:

  1. Eu nu i-as baga in seama. Tu trebuie sa mergi cu capul sus si mandra de blogul asta frumos. Un prieten adevarat face cat 50 .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru sfat,dar e dureros pentru mine.Probabil sunt o idealista,dar nu credeam ca sunt asa.

      Ștergere
  2. Trebuie sa ii lasi in pace si sa nu mai pui toate alea la suflet,daca nu te merita faci in asa fel incat sa ii spui prin fapte ca s-a terminat prietenia.
    "Fii fata desteapta ca tara bese de prosti "😉

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere